۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

یادداشت دوم - گوگل



مدتی است که کمتر دچار وبگردی شدم. یعنی از روزی که آن اتفاق افتاد، تنها به چند تا از دوستان صمیمی ترم سر زدم، و مطلبی ننوشتم. دوست داشتم که سکوت کنم. و البته در این مدت مشغول بررسی امکانات بلاگر بودم. بلاگر سیستم خوبی است، امکانات خوبی دارد و حرفه ای تر از سیستم های فارسی وبلاگ نویسی است. فقط پیچیدگی هایی دارد و کار کردن با آن به آسانی پرشین بلاگ نیست. اینجا هنوز کامل نیست، هنوز با هر بار عوض کردن پوسته امکانات وبلاگم را تغییر می دهم و دوباره روز از نو ... .

در این مدت با گوگل هم بیشتر و بیشتر آشنا شدم. هر روزی که می گذرد بیشتر جذب گوگل می شوم و بیشتر به آن علاقمند. گوگل برایم شده یک دنیای بزرگ و بی انتها و زنجیره وار. من در بلاگر می نویسم، دیگران از طریق گوگل ریدر عضو می شوند، به اشتراک می گذارند، حرف می زنند با هم و خیلی کارهای دیگر. و من واقعا از امکانات گوگل لذت می برم. وقتی که در گوگل گردش می کنم اصلا متوجه گذر زمان نمی شوم. دلم می خواهد کسی مرا با تمام امکانات گوگل که حتما برایم ناشناخته هستند آشنا کند.
 

 

۱۰ نظر:

مهرناز گفت...

اوووووووووووووووووووووووووول...

مهدخت گفت...

رها جان
هر موقع یاد گرفتی به ما هم بگو . هممون دسته جمعی میام اینجا و لذتشو می بریم .

مهدخت گفت...

راستی ایمیل قبلیه رو برام گذاشته بودی با این آدرس جدید ! نمی دونم کسی می تونه ببینتش یا نه؟
من نظرتو خصوصی کردم

می خواهم بنویسم گفت...

سلام سلام ...
یک سوال داشتم ... اینجا نظر خصوصی نداره ؟!!!
آخه همه نظرهای پست قبلی تایید شده ؟؟!

رها گفت...

سلام مسافر کوچولوی عزیز.
ظاهرا نداره.
نمی دانم من از جایی برداشتمش یا این که نداره. اگر می خواهی نظری از پست قبل تایید نشه بگو .. خصوصی اش می کنم.

Ashke Mahtab گفت...

سلام.
خوبيد؟
ببخشيد.يه چند روز نبودم.الانم اومدم برا عرض ادب.حالا بعدا خدمت ميرسم.فعلا.

Ashke Mahtab گفت...

اااااااااااااااااااااااا.
هستيد الان؟
خوبيد؟

مهرناز گفت...

چرا اینجا یه جوری شده...انگار اجباریه!

محیا گفت...

سلام خوبی؟ اینجا خیلی سخت میشه نظر گذاشت. چرا؟
مدتیه نیستی. حالت خوبه؟

می خواهم بنویسم گفت...

سلام دوست گلم ...
خیلی وقته دلم برات تنگ می شه ... زود به زود ...
دلم برای خودت ، نوشته هات تنگ شده ...
حال و احوالت خوبه ؟ روزگار بر وفق مراده ؟

مواظب خودت باش خیلی خیلی زیاد

دوستت دارم